Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Meubelparadijs de Betuwe geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via meubelparadijs@kpnmail.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retouren pakketbezorging – Hoe werkt het:
Stap 1: Meld je retour aan bij ons via emailadres Meubelparadijs@kpnmail.nl
Stap 2: Stuur je retour op naar ons vestigingsadres Hoogeinde 6 4001 BH Tiel
Stap 3: Na goedkeuring zal binnen 14 werkdagen je geld worden teruggestort
Retouren meubels – Hoe werkt het:
Stap 1: Meld je retour aan via de email op meubelparadijs@kpnmail.nl
Stap 2: Breng je retour langs bij ons retourdepot, anders wordt er een bedrag van 50€ voor bezorgkosten in rekening gebracht
Hiervoor dien je telefonisch een afspraak in te plannen.
Stap 3: Binnen 14 werkdagen word je geld teruggestort
LET OP! Wanneer de meubels gemonteerd zijn kunnen deze niet retour. Eventuele schademelding dien je binnen vijf werkdagen per mail aan te geven.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen Meubelparadijs@kpnmail.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij zo spoedig mogelijk te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten Verschillen per product .